Tuesday 4 June 2013

SK-001 ( Maxi Skirt Labuh Ala Duyung ) - PROMOSI ~~~ kini harga skirts adalah RM18 sahaja


Sekarang admin nak buat promosi, sesiapa yang nak beli skirts ni, admin bagi diskaun RM2 sehelai, 

Warna : Creme

Warna : Ungu

Warna : Merah Jambu

Warna : Kelabu

Warna : Coklat

Harga : RM20/pc


Penerangan:

1) Material : Cotton
2) Size: Free size ( muat sehingga size XXL, tapi admin syorkan sampai XL je, takut jadi dugong bukan duyung dah, nanti ketat sgt pun x elok juga)
3) Warna basic hitam tapi ada di selang seli dengan warna2 lain seperti di atas yer....Skirt ni memang sesuai dipadankan dengan blause terutama peplum atau blause biasa pun boleh, beralun cantik bila di pakai.
4) Material : Lycra, sejuk dan fabrik lembut, boleh meregang
5) Packing untuk 1 design di datangkan dalam 12 helai, jadi minimum order skirt ni kena ambil 1 dozen ye para peniaga semua.

Catatan:  Skirt ni memang cantik kalau di pakai dan boleh di jual dengan harga 2 kali ganda dari harga borong ni tau, cepatla order sebab admin takut habis je nanti, memang skirt cmni ramai muslimah cari sekarang...nk pkai time raya pun boleh,pkai ngn peplum utk raya kedua atau raya ketiga ke....



Minimum order untuk dapat harga borong hanya 2 dozen, pemborong boleh pilih design yg ini  atau mana2 design lain dlm blog ni.

Jika ada sebarang kemuskilan sila call/sms/whatsapp no yg di beri di sini  012-9581438 ( pemilik blog-Dayang) ...Selamat Memborong dari kami.



No comments:

Post a Comment