Monday 20 May 2013

Muslimah M-001 ( Muslimah Ala Kurung Moden) - SOLD OUT



Warna: Ungu Gelap




Warna: Merah



Warna: Merah Jambu




Warna: Oren Lembut




Warna : Biru Gelap




Warna: Maroon


Harga berbeza untuk setiap size seperti di bawah:

Harga Borong : RM 18/pc (M)
                                RM 19 /pc (L)
                                RM 20/ pc (XL)
                                RM 21/ pc ( XXL)



Penerangan :  Kain dari material  100% cotton, sedikit tebal dan sama kualiti seperti Muslimah Ekslusif A-003, lengan stripe ( cekak), kain berkualiti dan sejuk di pakai dan selesa. Sedikit " cutting" di pinggang membuatkan dan bahagian leher membuatkan Muslimah ini seakan2 baju kurung moden!

Terdapat 6  warna iaitu ungu gelap, biru gelap, merah terang,merah jambu,oren dan maroon ( kadang -kadang terdapat juga warna lain bergantung pada size yang diambil)
  

Nota: Pemborong boleh memilih minimum 6 helai untuk setiap 1 size atau membeli size yang sama. Pemborong boleh beli untuk di jual bulan puasa nanti, jika lambat stock akan kehabisan kerana permintaan tinggi untuk baju muslimah di pasaran sekarang!

Contoh 1: 
Puan Ana memilih untuk membeli 6 helai size M, 6 helai size L  dari design muslimah ini dan membeli Muslimah A-002 sebanyak 1 dozen jadi dia layak mendapat harrga borong kerana membeli 2 dozen. 

Jadi pemborong hendaklah membeli sekurang kurangnya 12 helai dari design ini tak kira size apa yang ada untuk cukupkan 1 dozen

Jika ada sebarang kemuskilan sila call/sms no yg di beri di sini ( pemilik blog) ...Selamat Memborong dari kami.



No comments:

Post a Comment